Yaz tatili için son dakika egzersizleri

Bikini vücudu için son dakika egzersizleri

Güzel bir bikini vücudu sahibi olmak istiyorsanız, düzenli şekilde yapacağınız bu egzersiz tüyoları ile bikini giymek artık hayal değil.

Zıplayın

Kollarınız sizin arkanızda kalacak şekilde zıplayın. Bu harketi 20 kez tekrarlayın.

Ağırlıkla çalışın

Her iki elinizde ağırlık olacak şekilde dizlerinizi bükerek ayaklarınıza doğru eğilin. Bu hareketi 12 kere tekrarlayın.

Öne hamle

Bir ayağınız arkada bir ayağınız önce olacak şekilde çömelin ve sol elinizde bir ağırlık olacak şekilde; sağ kolunuz bel kısmnızda sol kolunuz yukarı da duracak şekilde kendinizi ayarlayın ve vücudunuz öne doğru gerin. Bu hareketi 12 kez tekrarlayın.

Şınav çekin

Gergin olarak bulunan kollar dirseklerden bükülerek gövde yere yaklaştırılır. Gövdenin yere yaklaştırılması sonucunda göğsünüz yere değebilir, eğer şınav çekmekte yeniyseniz ya da yeterince güçlü değilseniz şınav esnasında yere yaklaşırken dizleriniz ya da bel altınız yere değebilir. Bu hareketi 20 kez tekrarlayın.

İp atlayın

Günde 10 yada 20 saniye içerisinde 8 kez ip atlamaya çalışın.

Karnınızı düzleştirin

İlk olarak uzanın ve kollarınızı vücut hizanıza getirin. Ayaklarınızı yukarı doğru kaldırın ve kollarınızıda kalça bölgenize paralel gelecek şekilde kaldırın. Bu hareketi 12 kez tekrarlayın.

fitnews

Fitnews. Sağlıklı Yaşam Rehberiniz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir