TATLI KRİZİNE DUR DEYİN!

Diyet yapan kişilerin yaşadıkları en büyük sorun sıklıkla yaşanan tatlı krizleridir. Özellikle açken yaşanan tatlı krizleri aynı zamanda sık sık tatlı yeme alışkanlığı olan kişilerde belirli rutin alışkanlıklar nedeni ile de sıklıkla yaşanabilmektedir. Peki bu durumu nasıl atlatılır?

 

Tatlı Krizini Önlemek İçin Ne Yapmalı?

Tatlı krizinin ortaya çıkmasının en önemli nedeni kişinin kendisini uzun süre aç bırakmasıdır. Uzun süreli açlık kan şekerinin hızlı şekilde düşmesine neden olurken ortaya çıkan bu durum kişinin yoğun şekilde tatlı yeme isteği duymasına neden olur. Bu nedenle tatlı krizi yaşamak istemeyen kişilerin mutlaka düzenli olarak beslenmesi, ana öğünlerini ara öğünler ile desteklemesi ve kendisini asla aç bırakmaması çok önemlidir.

Bol Bol Su İçin Ve Vitamin Almaya Özen Gösterin

Günlük su tüketimi hem sağlık için hem de kilo vermek için çok önemlidir. Az su tüketmek metabolizma hızını düşürürken aynı zamanda tatlı krizleri yaşanmasına da neden olmaktadır. Vücudun büyük bir denge içinde çalışmaya devam etmesi için vitamin depolarının da tam olması gerekir. Yapılan araştırmalar vitamin eksikliği yaşayan kişilerin tatlı krizine karşı daha korumasız olduğunu göstermektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir